شرکت مطرح خودروسازی هوندا در ادامه گسترش خط تولید مدل محبوب اتوموبیل های شهری (Civic) خود از ترفندی بی نظیر برای تبلیغ استفاده کرده است. در حالی که بسیاری از خودروسازان، برای ارائه ی جدید ترین ویژگی های خودروی خود از تبلیغ های ساده ۳۰ ثانیه ای تلویزیونی استفاده می کنند، هوندا برای نمایش مدل جدید خود (Honda civic Type R)، همزمان مرزهای میان واقعیت و رویا را درنوردید. داستان این تبلیغ رقابت همزمان و شانه به شانه دو راننده ی حرفه ای، یکی در واقعیت و دیگری در دنیای مجازی است – هر دو در دنیای واقعیت ترکیبی (mixed reality)

ادامه مطلب ←