شرایط و قوانین استفاده از سایت و خدمات فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار

استفاده از کلیه خدمات فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار به معنی آگاه بودن و توافق با شرایط و ضوابط و نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات مندرج در سایت است. کاربر گرامی، لطفا به موارد زیر توجه نمایید:

شرایط و قوانین

  1. خرید کالا از “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران، آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است.
  2. خدمات و محتویات وب سایت “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار”، تنها جهت استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده و هیچ فرد حقیقی، حقوقی و وب سایتی نمی تواند بدون هماهنگی و اطلاع فروشگاه از اطلاعات موجود در وب سایت برای مقاصد تجاری استفاده کند. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده از اطلاعات و محتویات “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” برای وب سایت ها و وبلاگ های شخصی و حتی تجاری، با ذکر منبع و آدرس وب سایت به صورت واضح و مشخص بلا مانع است.
  3. مشخصات درج شده برای هر یک از محصولات موجود در “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” از منابع معتبر و شرکت های سازنده محصولات جمع آوری شده است. اما تضمینی وجود ندارد که مشخصات محصول و یا دیگر مطالب سایت عاری از اشتباه باشد. اگر محصول هر گونه مغایرتی با اطلاعات درج شده در سایت داشته باشد، مرجوع نمودن کالا با رعایت شرایط ذکر شده در همین صفحه ممکن خواهد بود. همچنین مشخصات محصول، بدون اطلاع قبلی تغییر خواهد کرد. لذا تنها پس از مطالعه کامل مشخصات محصول، سفارش خود را نهایی کنید. اگر برای مدت زمان طولانی محصولات را در سبد خرید خود نگاه داشته اید، حتما قبل از تایید نهایی مجددا ویژگی‌ها و قیمت محصولات را بررسی کنید.
  4. عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
  5. کاربران موظف هستند هنگام ثبت نام و سفارش هر یک از محصولات، فرم های مربوطه را به دقت و با اطلاعات حقیقی پر نموده و همه فیلد های الزامی را تکمیل کنند. در صورتی که اطلاعات وارده از سوی کاربر، ناقص یا نادرست باشد، فروشگاه هیچ مسئولیتی را در قبال خسارات وارده از جمله موارد عدم ارسال، گم شدن بسته، پرداخت جریمه، افزایش هزینه ارسال و… بر عهده نخواهد داشت و سفارش مربوطه قابل پیگیری نخواهد بود.
  6. وب سایت “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” ممکن است معرف وب سایت های مرتبط جهت آگاهی بیشتر کاربران باشد. در صورتی که این وب سایت ها تحت کنترل “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” نباشند، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوا و خدمات این وب سایت ها نخواهد داشت.
  7. وب سایت “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” هیچ گونه مسئولیتی در قبال تاخیر یا عدم کارکرد وب سایت در صورتی که ناشی از عوالی چون مشکلات اینترنت، نیروی انسانی، عوامل طبیعی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مشکلات مخابراتی و … باشد، نخواهد داشت.
  8. وب سایت “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” دارای سرویس هایی با قابلیت مشارکت عمومی از جمله ثبت دیدگاه و نظرات کاربران در رابطه با هریک از محصولات است. شما کاربر گرامی موظف هستید در صورت ثبت دیدگاه، تنها پیام های مرتبط با همان محصول را در قالب نقد، بررسی، مقایسه با دیگر محصولات و … ثبت و ارسال کنید، تا از ایجاد محتوای غیر مرتبط جلوگیری شود. در صورت ایجاد محتوای نامربوط و یا نا مناسب توسط کاربران، فروشگاه اختیار پیگیری و حذف آن ها را خواهد داشت. همچنین فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت نظرات منتشر شده در این قسمت ندارد و نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتوای آن نیست.
  9. کاربر گرامی در صورت ایجاد حساب کاربری و فراموشی رمز عبور، با استفاده از روش موجود در وب سایت می توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید. بنا بر این از ایجاد حساب های کاربری متعدد برای یک کاربر، جلوگیری نموده زیرا فروشگاه اقدام به مسدود کردن حساب های کاربری جعلی و یا تکراری خواهد نمود.
  10. “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” دارای سرویس ها و خدمات ویژه ای است که ممکن است در زمان های مختلف و به هر دلیلی، سرویس ها و یا شرایط استفاده از آن ها تغییر کند و به روز رسانی شود. شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش این تغییرات است.
  11. در صورت بروز هر گونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کلیه محصولات “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار”، فروشگاه مجاز است سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری را لغو نموده و در اسرع وقت، وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت نماید. مشتری با خرید از سایت “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” می پذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  12. ارتباط “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” با کاربران، تنها از طریق پایگاه رسمی فروشگاه یعنی vrbazaar.ir و vrbaazar.com است و ارسال ایمیل، ارتباط تلفنی و یا ارسال نامه تنها از طرف آدرس ها و شماره تماس های رسمی و تایید شده در سایت صورت می گیرد.
  13. کاربر گرامی توجه نمایید که افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نبوده و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی کند و تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت آن، روی کالای اضافه شده به سبد خرید تاثیر گذار خواهد بود. در صورتی که در حین خرید از سایت و پرداخت نهایی، موجودی محصول به اتمام برسد و امکان ارسال کالای جایگزین (با موافقت مشتری) وجود نداشته باشد، فروشگاه مجاز است سفارش را لغو نموده و در اسرع وقت مبلغ پرداختی را به شماره حساب وارد شده از سوی مشتری واریز و عودت نماید.
  14. از آنجایی که “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، لغو سفارش و یا مرجوع نمودن کالا بدون وجود نقص فنی، نا ممکن است.

تعهدات فروشنده و خریدار

فروشنده = فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار به آدرس اینترنتی: vrbazaar.ir و vrbaazar.com

خریدار = شخص حقیقی یا حقوقی ارسال کننده فرم سفارش خرید

  1. فروشنده متعهد می شود حتی المقدور از حریم شخصی و اطلاعات خصوصی خریداران و کاربران دفاع کند و در راستای اطمینان شما و امنیت هر چه بیشتر، اقدام به توسعه تکنولوژی مورد نیاز نماید.
  2. فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کلیه محصولات را در اختیار خریدار قرار دهد.
  3. فروش کالا بر مبنای نوع و تعدادی صورت می گیرد که خریدار در طی مراحل سفارش، انتخاب میکند. بنا بر این مسئولیت هرگونه اشتباه در انتخاب نوع یا تعداد محصول از طرف خریدار، بر عهده خریدار خواهد بود.
  4. “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” امکان سفارش کالاهای مرتبط با هدف فروشگاه که در فروشگاه موجود نیستند را برای خریداران قرار داده است. محصولات سفارشی که با درخواست خریدار از داخل و یا خارج از ایران خریداری می شوند امکان کنسل شدن ندارند. همچنین به این منظور، پیش از سفارش مبلغی بابت بیعانه دریافت می گردد و خریدار موظف است مابقی مبلغ را نیز در صورت تهیه سفارش پرداخت نماید. در غیر این صورت فروشنده می‌تواند نسبت به مطالبه مابقی مبلغ ادعا نماید. مبلغ بیعانه، درصدی از کل فاکتور خواهد بود که این درصد با توجه به ویژگی هایی از جمله مدت زمان واردات یا خرید کالا، قیمت کالا، امکان فروش به غیر و… توسط فروشگاه مشخص می‌گردد و غالبا بین ۳۰ تا ۷۰ درصد مبلغ کل خواهد بود و مابقی مبلغ، بعد از تهیه کالا و پیش از ارسال برای خریدار دریافت می‌گردد.
  5. خریدار بایستی پیش از بسته بندی و ارسال، نسبت به پرداخت مبلغ کل سفارش اقدام نمایند. بدیهی است سفارشی که تسویه نشده باشد امکان ارسال نخواهند داشت.
  6. در صورت استفاده از کد تخفیف در هنگام خرید پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
  7. خرید کالا با استفاده از سه روش امکان پذیر است: ۱٫ پرداخت آنلاین توسط درگاه امن ملت (قابل پرداخت توسط کلیه کارت های شتابی). ۲٫ پرداخت آنلاین توسط درگاه امن زرین پال (قابل پرداخت توسط کلیه کارت های شتابی). ۳٫ واریز به حساب (حواله – کارت به کارت) که برای این منظور کاربر باید وارد قسمت ثبت فیش شده و فیش واریزی را به ثبت برساند تا سفارش و خرید تایید شود. خریدار موظف است قبل از خرید، اطلاعات موجود در صفحه “راهنمای خرید” را مطالعه نماید.
  8. فروشنده موظف است کلیه محصولات را بدون نقص و مطابق با آنچه در سایت درج شده برای خریدار ارسال کند. همچنین خریدار موظف است در هنگام دریافت کالا از مأمور شرکت حمل و نقل مربوطه آن را کاملا بررسی کرده و در صورت مشاهده آثار شکستگی و آسیب دیدگی از قبول آن خودداری کند. ایجاد هرگونه آسیب و یا نقصی در طی مراحل ارسال متوجه شرکت حمل و نقل خواهد بود و فروشگاه هیچ مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت.
  9. فروشنده موظف است کالای خریداری شده را، در کمترین زمان ممکن آماده کرده و به دست خریدار برساند. هرگونه تاخیر یا اختلال در روند ارسال، پس از تحویل کالا به شرکت حمل و نقل، بر عهده آن شرکت خواهد بود و فروشگاه هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
  10. کلیه محصولات فروشگاه پیش از ارسال از نظر ظاهری وفیزیکی بررسی می شوند لذا امکان وجود نقص فیزیکی یا کمبود قطعات جانبی برطرف می گردد و مشتریان عزیز می توانند با آسایش خاطر بیشتری از فروشگاه وی آر بازار خرید کنند.
  11. در صورتی که کالا پس از تحویل به مشتری، دارای بسته بندی و ظاهر کاملا سالم بود و پس از باز کردن بسته، محتوای داخلی کالا ناقص و یا معیوب بود، فروشنده موظف است در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع نقص و یا ارسال مجدد کالای سالم اقدام کند برای این منظور کاربر بایستی هرچه سریعتر موضوع را به اطلاع شرکت از طریق تماس با شماره تلفن های ذکر شده برساند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه بنا به انتخاب خریدار کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، فروشنده تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
  12. فروشنده می تواند تا ۴۸ ساعت پس از ثبت خرید توسط خریدار، به هر دلیلی سفارش را لغو کرده و از ارسال آن خودداری کند. در این صورت هماهنگی های لازم توسط فروشنده با خریدار انجام خواهد گرفت و هزینه پرداختی فورا به حساب خریدار واریز می شود.
  13. خریدار پس از تائید سفارش خرید از طرف فروشنده و در وضعیت “پرداخت شد” و “در حال بررسی” نمی تواند به صورت اینترنتی درخواست انصراف و یا تغییر سفارش دهد و این امر تنها پیش از ارسال کالا و از طریق تماس با فروشگاه امکان پذیر خواهد بود. در صورت انصراف از خرید تا پیش از ارسال کالا توسط فروشنده، خریدار مجاز است سفارش خود را لغو کرده و هزینه پرداختی تا ۴۸ ساعت کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.
  14. خریدار موظف است هنگام مراجعه مامور پست یا پیک در محل مشخص شده در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه شرکت پست به واحد پستی محل سکونت خود مراجعه و جهت دریافت کالا اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه ارسال مجدد با خریدار خواهد بود.
  15. خریدارانی که در مجتمع های مسکونی یا اداری حضور دارند موظف هستند جهت تحویل کالا از مأمور پست و یا پیک، به درب ورودی ساختمان مراجعه کرده و کالا را تحویل گیرند.
  16. در صورتی که خریدار از قبول کالای ارسال شده توسط فروشگاه (به وسیله پست یا پیک) خودداری کند و در صورت مرجوع شدن بسته پستی، به واحد پستی جهت دریافت کالا مراجعه نکند، موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم رسیدن محصول به دست خریدار ندارد.
  17. خریدار با تحویل کالای ارسال شده توسط پیک، پست و .. و امضای برگه دریافت کالا، رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

شرایط حمل و تحویل کالا

مشتری گرامی، ضمن تشکر از انتخاب شما، خواهشمند است به موارد زیر در خصوص حمل و تحویل کالا دقت فرمایید.

الف) در سراسر ایران

  1. “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط شرکت های حمل ندارد.
  2. مدت زمان تحویل محموله ها بین یک الی چهار روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)
  3. مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید. این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.
  4. ساعت تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مامور شرکت حمل و نقل در محل شما خواهد بود. متاسفانه “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما ندارد.
  5. ارسال کالا برای مدت زمان محدود و به صورت موقتی، رایگان است و هزینه ارسال بر عهده مشتری نخواهد بود. البته در صورت بازگشت محصول بدون وجود نقص فنی و با شرایط ذکر شده مشتری موظف است هزینه ارسال اولیه مشخص شده توسط فروشگاه و همچنین هزینه باز پس فرستادن کالا را پرداخت نماید.

ب) در محدوده شهر اصفهان

  1. حمل کلیه سفارشات توسط پیک صورت می پذیرد و “فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار” می تواند بسته به زمان حدودی مورد تایید شما کاربر گرامی، کالا را برای شما ارسال کند. (توجه کنید که ارسال کالا تنها در روز های شنبه تا پنج شنبه و از ساعت ۸ الی ۱۷ امکان پذیر است. در روز های تعطیل رسمی ارسال کالا امکان پذیر نیست.)
  2. مدت زمان تحویل محموله ها یک الی چهار روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)
  3. مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید. این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پیک به هیچ وجه میسر نمی باشد.
  4. ارسال کالا برای مدت زمان محدود و به صورت موقتی، رایگان است و هزینه ارسال بر عهده مشتری نخواهد بود. البته در صورت بازگشت محصول بدون وجود نقص فنی و با شرایط ذکر شده مشتری موظف است هزینه ارسال اولیه مشخص شده توسط فروشگاه و همچنین هزینه باز پس فرستادن کالا را پرداخت نماید.

خدمات پس از فروش

  1. ابطال و یا اصلاح سفارش: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک بر روی آیکون “ثبت سفارش” شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. در صورت ثبت نهایی سفارش، تا پیش از ارسال کالا می توانید سفارش خود را لغو کنید و یا تغییر دهید. برای این کار از طریق شماره تلفن های ذکر شده در سایت با پشتیبانی تماس بگیرید.
  2. مرجوع نمودن کالا تا سه روز کاری بعد از تحویل به مشتری (به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم وجود هرگونه خسارت به کالا و بسته بندی آن) امکان پذیر است و البته هزینه ارسال اولیه و بازگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود و مابقی هزینه تا ۷ روز کاری بعد از مرجوع نمودن کالا، به مشتری بازگردانده خواهد شد. برای انجام این موضوع بایستی ابتدا از طریق فرم ارسال پیام در صفحه “تماس با ما” و یا ارسال ایمیل به support@vrbazaar.ir و همچنین به صورت تلفنی با فروشگاه هماهنگی لازم صورت گیرد. همچنین روش بازگشت کالا و شرکت حمل و نقل توسط فروشگاه تعیین می گردد. در غیر این صورت کالای خریداری شده غیر قابل عودت (برگشت) می باشد. هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و shrink، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
  3. اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده اید مغایرت داشت، با فروشگاه تماس گرفته و پیگیری کنید. در این صورت کالا بازگردانده خواهد شد و کالای مد نظر شما مجددا برای شما ارسال خواهد شد. برای آگاهی کامل از شرایط بازگشت کالا، شرایط و قوانین مرجوع نمودن کالا در همین صفحه را ملاحظه بفرمایید.
  4. در صورت وجود هرگونه نقص یا خرابی در کالای ارسال شده یا عدم تطابق با ویژگی های درج شده در سایت و تقاضای بازگشت کالا، خواهشمندیم ابتدا شرایط و قوانین مرجوع نمودن کالا، درج شده در همین صفحه را مطالعه نمایید و در صورتی که محصول مورد نظر شما مشمول قوانین ذکر شده بود، با فروشگاه تماس بگیرید.

شرایط و قوانین مرجوع نمودن کالا

  1. لطفا قبل از هر اقدامی جهت مرجوع نمودن کالا، از طریق فرم ارسال پیام در صفحه “تماس با ما” و یا ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی به آدرس support@vrbazaar.ir فروشگاه را از درخواست خود و علت تقاضای مرجوع نمودن کالا مطلع سازید و سپس از طریق شماره تماس های درج شده در سایت، با فروشگاه تماس بگیرید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه، جداً خودداری کنید.
  2. لازم است کارتن و جعبه اصلی کالا حد اقل تا ۷ روز نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از سرویس مرجوع نمودن کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  3. در صورتی که کالا پس از تحویل به مشتری، دارای بسته بندی و ظاهر کاملا سالم بود و پس از باز کردن بسته، محتوای داخلی کالا ناقص یا معیوب بود و یا با مشخصات قید شده در سایت مغایرت داشت، خریدار موظف است در کمتر از ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا و طبق شرایط گارانتی، از طریق تماس با شماره تلفن های ذکر شده، شرکت را از وجود کالای خراب باخبر نماید. در این صورت مرجوع نمودن کالا امکان پذیر خواهد بود و فروشگاه در اسرع وقت به رفع نقص یا ارسال مجدد کالای سالم اقدام خواهد کرد.
  4. کالاهای سفارشی (کالاهایی که به سفارش مشتری خریداری و تهیه می شوند) پیش از ارسال از لحاظ فیزیکی، ظاهری و عملکرد تست خواهند شد و در صورت وجود نقص یا ایراد ارسال نخواهد شد. لذا مرجوع نمودن کالاهای سفارشی ممکن نیست.
  5. مرجوع نمودن کالا تا سه روز کاری بعد از تحویل به مشتری (به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن) امکان پذیر است و البته هزینه ارسال اولیه و بازگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود و مابقی هزینه تا ۷ روز کاری بعد از مرجوع نمودن کالا، به مشتری بازگردانده خواهد شد. برای انجام این موضوع بایستی ابتدا از طریق فرم ارسال پیام در صفحه “درباره ما” و یا ارسال ایمیل به support@vrbazaar.ir و همچنین به صورت تلفنی با فروشگاه هماهنگی لازم صورت گیرد. همچنین روش بازگشت کالا و شرکت حمل و نقل توسط فروشگاه تعیین میگردد. در غیر این صورت کالای خریداری شده غیر قابل عودت (برگشت) می باشد. هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
  6. مهلت بازگشت کالاهایی که مشمول قوانین مرجوع نمودن کالا باشند، حد اکثر یک روز کاری پس از هماهنگی با فروشگاه و تایید فروشگاه جهت مرجوع نمودن کالا است. در صورت ایجاد تاخیر در بازگشت کالا توسط مشتری، کالای خریداری شده غیر قابل عودت (برگشت) می باشد.
  7. برای مرجوع کردن کالا پس از هماهنگی با فروشگاه، کالا باید در کارتن و جعبه اصلی آن با بسته بندی مناسب و مطمئن همراه با فاکتور خرید و توضیحات لازم در مورد علت مرجوعی برای فروشگاه وی آر بازار بازگشت شود، درغیر این صورت و با بروز هرگونه عیب در هنگام حمل و نقل، امکان مرجوع کردن کالا از بین خواهد رفت.
  8. برای کالاهای دارای شرایط مرجوعی، اگر محصول ایراد فنی داشته باشد، مسئول مربوطه صحت ادعای شما را بررسی می‌نماید. در این صورت اگر مشخص شود محصول قبل از ارسال ایراد داشته است، کالای سالم به صورت رایگان برای شما فرستاده خواهد شد. در صورت اتمام موجودی کالای مرجوعی جهت ارسال مجدد، کالای دیگری (با توافق مشتری) جایگزین و ارسال خواهد شد و یا وجه پرداختی توسط مشتری، تا ۴۸ ساعت پس از تایید نقص کالای مرجوعی توسط کارشناسان وی آر بازار، به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  9. کالاهای دارای اشکالات فنی و یا ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربران ایجاد شده باشد، قابل برگشت نیستند. استفاده نادرست پس از تحویل کالا عبارت است از: حمل و نقل و جابجایی نامناسب، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا).
  10. درصورتی که به هردلیل اعم از خرابی، ایراد فنی یا ظاهری، عدم تطابق با ویژگی‌های ذکر شده در سایت و یا اشتباه در ارسال، با مرجوع شدن کالا موافقت شده باشد فروشگاه تنها ملزم به پرداخت هزینه پرداخت شده توسط مشتری در زمان خرید خواهد بود و هزینه‌های جانبی اعم از صدمات به سیستم‌ها، بورد‌ها، پروژه‌ها، تعهدات تولیدکنندگان و… و یا افزایش و کاهش قیمت در این بازه زمانی مشمول آن نخواهد شد و فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار هیچ تعهدی درقبال موارد دیگر نخواهد داشت.
  11. درصورتی که کالایی مرجوع شده و مشخص گردد که مشکل مطرح شده درباره کالا صحیح نیست، کالا پس از دریافت هزینه ارسال، مجددا به مشتری بازگردانده می‌شود. کالاهایی که یکبار مرجوع شده و تایید نگردند دیگر قابل برگشت نخواهند بود. لذا توجه نمایید که اگر برای یک کالا چندین عیب مطرح است همه‌ی موارد به طور کامل در برگه ای ذکر شده و همراه کالا ارسال شود. ارجاع بدون ذکر کتبی عیب کالا پذیرفته نمی‌شود.
  12. درصورتی که ایراد کالا از ظاهر آن مشخص باشد (مانند رنگ یا مشخصات درج شده بر روی بدنه) خریدار باید پیش از استفاده از کالا، از طریق تماس با فروشگاه و انجام هماهنگی های لازم، کالا را مرجوع نماید. در غیر اینصورت بازگشت کالا ممکن نخواهد بود.
  13. سرویس تست سه روزه: فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۳ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و در صورت وجود هرگونه نقص فنی، حق بازگشت و تعویض کالا برای مشتری محفوظ است. توجه کنید که حد اکثر زمان تست کالا سه روز است و در صورت افزایش این زمان، سرویس باطل خواهد شد. در صورتی که کالای برگشتی، مطابق شرایط ذکر شده بسته بندی نشده باشد و در شرایط اولیه خود توسط شرکت دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. در صورت اتمام موجودی کالای مرجوعی جهت ارسال مجدد، کالای دیگری (با توافق مشتری) جایگزین و ارسال خواهد شد و یا وجه پرداختی توسط مشتری، تا ۴۸ ساعت پس از تایید نقص کالای مرجوعی توسط کارشناسان وی آر بازار، به حساب مشتری واریز خواهد شد.

توجه: برای کالاهایی که دارای سرویس تست سه روزه باشند، در صفحه مربوط به خود محصول، وجود این سرویس اعلام خواهد شد.

  1. برای کالاهایی که ایراد فنی آن پس از تست مشخص می‌گردد باید طبق شرایط مرجوع نمودن کالا عمل شود. برای خریدهای بیش از یک عدد از هر کالا، پس از دریافت بسته ابتدا یک نمونه از آن را تست و درصورت وجود هرگونه عیب یا مغایرت بلافاصله و بدون تست مابقی فروشگاه را مطلع نمایید.

پشتیبانی

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با فروشگاه، بخش سوالات متداول را ملاحظه بفرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید. در صورت وجود سوالات و پیشنهادات بیشتر، شما می توانید از طریق فرم ارسال پیام در صفحه “تماس با ما” و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس های الکترونیکی فروشگاه، با فروشگاه در ارتباط باشید. همچنین می توانید از طریق شماره تماس های قید شده در صفحه “تماس با ما”، از ساعت ۹ الی ۱۹ (به غیر روز های تعطیل رسمی) با فروشگاه تماس حاصل نمایید.

آدرس های الکترونیکی فروشگاه:

info@vrbazaar.ir

support@vrbazaar.ir

شماره تماس های پشتیبانی مشتریان:

تماس با فروشگاه : ۰۳۱۳۳۳۷۶۴۳۱

تماس با مدیریت : ۰۹۱۳۵۷۶۵۰۷۷